مزایای اجاره و خرید سوله در شهرک های صنعتی + انواع شهرک صنعتی

خرید سوله در شهرک های صنعتی

سوله یک سازه بسیار کاربردی با سقف شیبدار است که برای مصارف سالن های تولید، کارگاه ها و انبارها، تعمیرگاه ها، فروشگاه ها، مشاغل خدماتی و … استفاده می شود. در بخش های مختلف تولیدی و تجاری استفاده می شود.

امروزه به دلیل هزینه های بالای ساخت سوله، عموما تولیدکنندگان و بازرگانان ترجیح می دهند به جای ساخت سوله، سوله اجاره کنند. اما نکته اینجاست که سوله باید در مکان و محوطه مناسبی اجاره شود تا امکان نگهداری و توزیع کالا یا محصولات به راحتی فراهم شود. در واقع سوله ها باید دسترسی آسان و راحت به جاده ها و بزرگراه های اصلی داشته باشند تا فرآیند ذخیره سازی، انتقال و توزیع به راحتی انجام شود.

اگر قصد خرید سوله در تهران را دارید قطعا برای دسترسی بهتر و نزدیکی به مرکز شهر بهتر است آن را در داخل شهر اجاره کنید اما مشکلی که وجود دارد اجاره بالای سوله داخل شهر است که سخت است. برای بسیاری از تولید کنندگان و بازرگانان به صرفه نیست، همین امر باعث شده تا شهرک های صنعتی زیادی در حومه تهران ایجاد شود که اجاره بهای آن بسیار ارزانتر از سوله در شهر تهران است.

شهرک صنعتی منطقه ای است که حداقل 20 کیلومتر با شهرها فاصله داشته باشد و تمام تمرکز این منطقه بر توسعه تولیدات صنعتی در خارج از شهرها است تا اثرات آلودگی بر مردم به حداقل برسد. در سال های اخیر شهرک های صنعتی زیادی در اطراف شهرهای بزرگ ایجاد شده است که شهرک های صنعتی تهران یکی از آنهاست. در این مقاله با شهرک های صنعتی و انواع آن ها و سپس چند شهرک صنعتی اطراف تهران آشنا می شویم.

زمانی که سوله ای را در مناطق صنعتی اطراف تهران اجاره می کنید، دسترسی جاده ای آن را به طور کامل بررسی کنید. زیرا برای فرآیند ذخیره سازی و توزیع در شهر، وجود خیابان ها و بزرگراه هایی که بتواند ارتباط سوله با مرکز شهر را تسهیل کند، مزیت بسیار بزرگ و مهمی خواهد بود. در مقاله مناسب ترین شهرک های صنعتی برای اجاره انبار نکات مهمی را بررسی کرده ایم.

خرید سوله در شهرک های صنعتی
خرید سوله در شهرک های صنعتی

انواع شهرک صنعتی

شهرک صنعتی تحقیقاتی

شهرک های صنعتی تحقیقاتی همیشه در کنار دانشگاه ها ایجاد می شوند. در این شهرک ها به فعالیت های تحقیق و توسعه صنعتی و برنامه های تحقیقاتی صنایع مختلف پرداخته می شود و واحدهای صنعتی و تولیدی دیگر اجازه فعالیت در این شهرک ها را ندارند.

شهرک صنعتی کاربردی

فعالیت صنایع در شهرک صنعتی کارکردی ارتباط مستقیمی با صنعت خاصی دارد به طوری که هر یک از واحدهای تولیدی کوچک با توجه به تقسیم کار بین خود وظایف و وظایف خاصی و بخشی از آن صنعت خاص را انجام می دهند.

 

شهرک صنعتی تخصصی

صنایع و کارگاه ها در شهرک های صنعتی تخصصی فقط در زمینه خاصی فعالیت می کنند. این شهرک ها دارای امتیازاتی از جمله همکاری در زمینه آموزش فنی و حرفه ای، تهیه گروهی و انبوه مواد اولیه و اولیه مورد نیاز صنایع مستقر در شهرک ها می باشند.

شهرک صنعتی مختلط

شهرک های صنعتی ترکیبی رایج ترین نوع شهرک ها در کشور هستند. این شهرک ها دارای صنایع و فعالیت های مختلفی هستند که از نظر عملکرد ارتباط مستقیمی با یکدیگر ندارند.

 

از جمله شهرک صنعتی اطراف تهران :

شهرک صنعتی شهریار

شهرک صنعتی خاوران

شهرک صنعتی گلگون

شهرک صنعتی صفادشت

شهرک صنعتی شمس آباد

شهرک صنعتی هشتگرد

شهرک صنعتی نظرآباد

شهرک صنعتی پرند

شهرک صنعتی چهاردانگه

شهرک صنعتی نصیرآباد

شهرک صنعتی سیمین دشت

شهرک صنعتی عباس آباد و…

برای خرید سوله از املاک شهر صنعت کافیست روی لینک کلیک کنید.

مقایسه املاک

مقایسه